PRESIDENT DIRECTOR GENERAL

 

Hajnalka Ildiko Vig

PRESIDENT DIRECTOR GENERAL

Atribuții
Agenda

Friday30 septembrie 2022

Ora 10:00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Uniunii Geodezilor din România.
Ora 13:00 – Întâlnire de lucru pentru analiza bugetului Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.

Thursday – 29 septembrie 2022

Ora 11:00 – Întâlnire de lucru pentru analiza bugetului Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară. 

Miercuri – 28  septembrie 2022

Ora 12:00 – Întâlnire de lucru cu oficiile de cadastru și publicitate imobiliară și prestatorii lucrărilor de înregistrare sistematică a proprietăților. 

Marți, 27 septembrie 2022

Ora 10:00 – Ședința Consiliului de Administrație al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.

Ora 12:00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Administrației Naționale „Apele Române”.

Ora 14:00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Sindicatului Național ” Cartea Funciară”.

Luni, 26 septembrie 2022

Ora 12:00 – Ședință de lucru cu reprezentanții Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România (UNNPR). 

Joi, 15 septembrie 2022

Ora 10.00 – Participare la Adunarea Generală a Federației Internaționale a Geodezilor – sesiunea a III a.

Miercuri, 14 septembrie 2022

Ora 9.00 – Participare la sesiunile tematice ale Federației Internaționale a Geodezilor (FIG);

Ora 11.00– Sesiuni tehnice (FIG).

Marți, 13 septembrie 2022

Ora 09.00 – Participare la Forumul directorilor generali ai Agențiilor membre ale Federației Internaționale a Geodezilor (FIG);

Ora 11.00 – Sesiuni tehnice (FIG).

Luni, 12 septembrie 2022

Ora 9.00 – Participare la sesiunile tematice ale Federației Internaționale a Geodezilor (FIG);

Ora 11.00 – Sesiuni tehnice (FIG).

Duminică, 11 septembrie 2022

Ora 17.00- Participare la sesiunea a II a a Adunării Generale a Federației Internaționale a Geodezilor (FIG).

Vineri, 9 septembrie 2022

Ora 14.00 – Ședința Consiliului de Administrație al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară 

Joi, 8 septembrie 2022

Ora 09.00 – Ședință de lucru privind implementarea Proiectului „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020 și planul de acțiune al Programului Național de Cadastru și Carte Funciară.

Ora 10.00 – Ședință de lucru cu Comisia pentru analiza propunerilor pentru modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară.


Miercuri, 7 septembrie 2022

Ora 10.00 – Ședință de lucru privind implementarea Proiectului „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020 și planul de acțiune al Programului Național de Cadastru și Carte Funciară. 

Marți, 6 septembrie 2022

Ora 11.00 – Ședință de lucru cu reprezentanții Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România (UNNPR).

Joi, 1 septembrie 2022 

Ora 9.30 – Întâlnire de lucru cu persoanele desemnate să desfășoare activități de informare și relații publice la nivelul oficiilor de cadastru și publicitate imobiliară.

Ora 13.00 – Ședință de lucru cu directorii Oficiilor de Cadastru și Publicitate Imobiliară București, Ilfov, Argeș, Călărași, Dâmbovița, Dolj, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Mehedinți, Olt, Prahova, Teleorman, Vâlcea.

Miercuri, 31 August 2022

Ora 10.00 – Ședință de lucru cu Comisia pentru analiza propunerilor pentru modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciarã.

Marți, 30 August 2022

Ora 12.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Primăriei Municipiului București.

Luni, 29 august 2022

Ora 14.00 – Ședință de lucru privind Planul de acțiune al Programului Național de Cadastru și Carte Funciară și implementarea Proiectului „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

Joi, 25 august – Vineri, 26 august 2022 

Întâlnire de lucru cu Oficiile de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș, Bihor, Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Cluj, Sălaj, Satu-Mare, Alba. 

Miercuri, 24 August 2022 

Ora 10.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Culturii pe tema modalităților de aplicare a Ordinului nr. 813/2022 privind acordarea accesului la datele și informațiile din sistemul informatic de cadastru și carte funciară. 

Ora 11.00 – Ședință de lucru privind Planul de acțiune al Programului Național de Cadastru și Carte Funciară și implementarea Proiectului „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

Marți, 23 August 2022 

Ora 14.00 – Ședință de lucru cu Comisia pentru analiza propunerilor pentru modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară. 

Luni, 22 august 2022

Ora 12.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România (UNNPR).

Ora 14.30 – Ședință de lucru cu membrii echipei pentru implementarea Proiectului ”Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

Joi, 18 august 2022

Ora 9.30 – Întâlnire de lucru cu persoanele desemnate să desfășoare activități de informare și relații publice la nivelul oficiilor de cadastru și publicitate imobiliară.

Ora 14.00 – Ședință de lucru cu Comisia pentru analiza propunerilor de modificare a ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară.

 

Miercuri, 17 august 2022

Ora 9.30 – Ședință de lucru pe tema modalităților de aplicare a Ordinului nr. 813/2022 privind acordarea accesului la datele și informațiile din sistemul informatic de cadastru și carte funciară.

Ora 12.00 – Ședința Consiliului de Administrație al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.

Ora 14.00 – Ședință de lucru cu Comisia pentru analiza propunerilor pentru modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.

Marți, 16 august 2022

Ora 13.00 – Ședință de lucru cu membrii echipei pentru implementarea Proiectului ”Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

Joi, 11 august 2022

Ora 08.30 – Ședință de lucru pentru analiza modalităților de aplicare a Ordinului nr. 813/2022 privind acordarea accesului la datele și informațiile din sistemul informatic de cadastru și carte funciară.

Miercuri, 10 august 2022

Ora 10.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Uniunii Geodezilor din România.

Ora 14.00 – Ședință de lucru cu membrii Comisiei pentru analiza propunerilor referitoare la modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.

Marți, 9 august 2022

Ora 15.00 – Program de audiențe

Vineri, 5 august 2022

Ora 11.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Uniunii Naționale a Barourilor din România (UNBR) pe tema modalităților de aplicare a Ordinului nr. 813/2022 privind acordarea accesului la datele și informațiile din sistemul informatic de cadastru și carte funciară.

Joi, 4 august 2022

Ora 09.30 – Ședință de lucru cu membrii echipei pentru implementarea Proiectului ”Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

Miercuri, 3 august 2022

Ora 10.00 – Întâlnire cu reprezentanții Uniunii Naționale a Executorilor Judecătorești (UNEJ).

Ora 11.30 – Program de audiențe

Ora 12.00 – Întâlnire cu reprezentanții Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România (ANEVAR).

Ora 14.00 – Ședință de lucru cu membrii Comisiei pentru analiza propunerilor referitoare la modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.

 

Marți, 2 august 2022

Ora 09.30 – Ședință de lucru cu membrii Comisiei pentru analiza propunerilor referitoare la modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.

Ora 15.30 – Ședință de lucru cu membrii echipei pentru implementarea Proiectului ”Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programul Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

 

Luni, 1 august 2022

Ora 10.00 – Ședință de lucru cu membrii Comisiei care analizează îndeplinirea condițiilor pentru acordarea accesului la datele și informațiile din sistemul informatic de cadastru și carte funciară, conform Ordinului nr. 813/2022

Ora 14.00 – Ședința Consiliului de Administrație al ANCPI

 

Joi, 26 noiembrie 2020

Ora 10.00 – ședință de lucru online cu membrii Consiliului Infrastructurii Naționale pentru Informații Spațiale (CINIS)

Teme:

·        Stadiul implementării INSPIRE la nivel național

·        Punerea în comun a datelor. Date spațiale – fonduri publice

 

Miercuri, 25 noiembrie

Întâlnire de lucru cu autoritățile locale din comunele Arieșeni (județul Alba) și Nucet (județul Bihor), prefecții celor două județe, președintele Consiliului Județean Alba și directorii OCPI Alba și Bihor.

Subiectul întâlnirii: recunoașterea limitelor unităților administrativ teritoriale Arieșeni și Nucet.

Joi, 15 octombrie 2020
ora 11.00 – Întâlnire cu reprezentanții Agenției Domeniilor Statului (ADS)

Marți, 13 octombrie 2020
ora 14.00 – Întâlnire cu reprezentanții Poștei Române

Joi – vineri, 1 – 2 octombrie, Tulcea
Întâlnire zonală cu directorii Oficiilor de Cadastru și Publicitate Imobiliară din Zona 2 și coordonatorii de zone

Miercuri, 30 septembrie 2020
ora 10:30 – Întrevedere cu Marilen Pirtea, rectorul Universitãții de Vest Timișoara

Marți, 29 septembrie 2020
ora 12:00 – întâlnire cu reprezentanții Uniunii Naționale a Barourilor din România (UNBR)

Luni, 21 septembrie 2020
09:00 – Ședință de lucru cu reprezentanții Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
English
Romanian English