Președinte Director General

 

Hajnalka Ildiko Vig

Președinte Director General

Atribuții
Agenda

Vineri, 5 august 2022

Ora 11.00 – Întâlnire de lucru cu reprezentanții Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România (UNNPR) pe tema modalităților de aplicare a Ordinului nr. 813/2022 privind acordarea accesului la datele și informațiile din sistemul informatic de cadastru și carte funciară.

Joi, 4 august 2022

Ora 09.30 – Ședință de lucru cu membrii echipei pentru implementarea Proiectului ”Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programului Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

Miercuri, 3 august 2022

Ora 10.00 – Întâlnire cu reprezentanții Uniunii Naționale a Executorilor Judecătorești (UNEJ).

Ora 11.30 – Program de audiențe

Ora 12.00 – Întâlnire cu reprezentanții Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România (ANEVAR).

Ora 14.00 – Ședință de lucru cu membrii Comisiei pentru analiza propunerilor referitoare la modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.

 

Marți, 2 august 2022

Ora 09.30 – Ședință de lucru cu membrii Comisiei pentru analiza propunerilor referitoare la modificarea ODG 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară.

Ora 15.30 – Ședință de lucru cu membrii echipei pentru implementarea Proiectului ”Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”, cod SMIS 120063, finanțat prin Programului Operațional Regional (POR) 2014 – 2020.

 

Luni, 1 august 2022

Ora 10.00 – Ședință de lucru cu membrii Comisiei care analizează îndeplinirea condițiilor pentru acordarea accesului la datele și informațiile din sistemul informatic de cadastru și carte funciară, conform Ordinului nr. 813/2022

Ora 14.00 – Ședința Consiliului de Administrație al ANCPI

 

Joi, 26 noiembrie 2020

Ora 10.00 – ședință de lucru online cu membrii Consiliului Infrastructurii Naționale pentru Informații Spațiale (CINIS)

Teme:

·        Stadiul implementării INSPIRE la nivel național

·        Punerea în comun a datelor. Date spațiale – fonduri publice

 

Miercuri, 25 noiembrie

Întâlnire de lucru cu autoritățile locale din comunele Arieșeni (județul Alba) și Nucet (județul Bihor), prefecții celor două județe, președintele Consiliului Județean Alba și directorii OCPI Alba și Bihor.

Subiectul întâlnirii: recunoașterea limitelor unităților administrativ teritoriale Arieșeni și Nucet.

Joi, 15 octombrie 2020
ora 11.00 – Întâlnire cu reprezentanții Agenției Domeniilor Statului (ADS)

Marți, 13 octombrie 2020
ora 14.00 – Întâlnire cu reprezentanții Poștei Române

Joi – vineri, 1 – 2 octombrie, Tulcea
Întâlnire zonală cu directorii Oficiilor de Cadastru și Publicitate Imobiliară din Zona 2 și coordonatorii de zone

Miercuri, 30 septembrie 2020
ora 10:30 – Întrevedere cu Marilen Pirtea, rectorul Universitãții de Vest Timișoara

Marți, 29 septembrie 2020
ora 12:00 – întâlnire cu reprezentanții Uniunii Naționale a Barourilor din România (UNBR)

Luni, 21 septembrie 2020
09:00 – Ședință de lucru cu reprezentanții Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Romanian
English Romanian