Vă informăm că începând cu data de 21 iulie 2025, primăriile și consiliile județene din întreaga țară vor avea acces în platforma MyEterra, în vederea creării conturilor necesare eliberării extraselor de carte funciară pentru informare și a extraselor din planul cadastral.
Prin intermediul acestei platforme, reprezentanții desemnați ai primăriilor și ai consiliilor județene vor putea accesa direct și gratuit extrasele mai sus menționate, în numele proprietarilor, care au solicitat emiterea de acte administrative sau activităţi specifice privind imobilele aflate în proprietate, în aplicarea dispozițiilor art. 8 alin (1), lit. s) din Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 16/2019.
Pentru a beneficia de noile funcționalități oferite de platforma MyEterra, primăriile și consiliile județene trebuie să transmită o cerere, în care să fie nominalizați reprezentanții autorizați să acceseze platforma.
Cererile pot fi transmise pe adresa de e-mail: gl@ancpi.ro.
Model cerere – download
Model lista persoane desemnate – download